Teammanager vergunningverlening, toezicht en handhaving

Over de vacature

Openingsdatum
16-05-2024
Werkervaring
4
Opleidingsniveau
HBO
Vakgebied
Management
Dienstverband
Full time
Uren per week
36
Salarisindicatie

Wat doe je

Als teammanager VTH ben je integraal verantwoordelijk voor de aansturing en ontwikkeling van het team en stuur je met vertrouwen op proces & resultaat, ontwikkeling en wendbaarheid. Je faciliteert en stimuleert je team door hen duidelijke kaders te geven waarbinnen men de vrijheid en ruimte krijgt om te werken en besluiten te nemen. Je zorgt dat het team in verbinding is met de omgeving, de klant, het bestuur, collega’s intern en in de regio.

Daarnaast:

  • Neem je het team mee in het vertalen van organisatie brede doelen;
  • Monitor je de processen, geef je hierop advies en richt je op basis van uitkomsten verbeterprocessen in;
  • Ben je verantwoordelijk voor de budgetten die zijn toegekend aan het team en pak je jouw rol binnen de P&C cyclus actief op.

Wat we van je vragen

Je bent een verbinder die op een inspirerende manier leiding geeft, hebt oog voor de ontwikkeling van mensen en stimuleert zelfstandigheid, eigen verantwoordelijkheid, regie en een open en duidelijke communicatie. Met jouw doel- en resultaatgerichtheid steun je het team met het behalen van doelen en help je hen met prioriteiten stellen en de juiste processen doorlopen. Je hebt lef, energie, bent besluitvaardig en weet hiermee over grenzen heen te kijken, welke kennis er in huis is en hoe deze in te zetten.

Daarnaast:

  • Ben je in het bezit van een afgeronde opleiding op minimaal Hbo bachelor niveau;
  • Je beschikt over minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als teammanager binnen een overheidsinstelling.

Wat we je bieden

  • Afhankelijk van opleiding en ervaring een salaris van maximaal € 6.777,- bruto per maand (functieschaal 12) bij een 36-urige werkweek;
  • Een thuiswerkvergoeding, reiskostenvergoeding en uiteraard een laptop en iPhone. Ook kunnen wij je helpen bij het inrichten van je thuiswerkplek!
  • Een Individueel Keuze Budget (IKB). Over het bruto maandsalaris bouw je maandelijks 17,05% IKB op. Je kunt dit bijvoorbeeld (maandelijks) uit laten betalen, gebruiken om extra verlof te kopen of inzetten voor een opleiding;
  • De mogelijkheid om je werk en werktijden in te delen op de manier die bij jou en je werk past;
  • Vitamine L(eren): een intern pakket aan ontwikkelmogelijkheden;
  • Betrokken collega’s;
  • Vertrouwen.

Over de afdeling

Krimpenerwaard is een middelgrote gemeente in het prachtige Groene Hart. Een landelijk gebied met elf unieke dorpen of steden, waar in totaal 58.000 inwoners wonen, werken en recreëren. Maar, jij wilt natuurlijk ook graag weten wat voor organisatie wij zijn. Klik hier om te lezen wat het werken bij de Krimpenerwaard zo leuk maakt!

Het Team VTH bestaat uit zo’n 30 collega’s en is onderverdeeld in vier disciplines: beleid, toezicht, handhaving en vergunningen. Het team is in beweging waar jij als nieuwe collega juist nu volop uitdagingen kunt vinden. Natuurlijk door de invoering van de Omgevingswet, daarnaast willen we willen meer verbinding maken met de inwoner en met elkaar, met de omliggende gemeenten en regio. Dit vraagt om een andere werkwijze en houding van onze medewerkers. Mooie ontwikkelingen en uitdagingen om je tanden in te zetten.
 

Goed om te weten

Enthousiast geworden? Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen Sylvia Vos (Directeur Publiek Domein) via s.been@krimpenerwaard.nl.

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel? Dan nodigen wij je van harte uit om te reageren. Stuur je CV en motivatie via de button – “Solliciteer naar deze functie” – naar team P&O van de gemeente Krimpenerwaard. Wij reageren dan zo snel mogelijk. Hopelijk zijn we een match! Deze vacature heeft geen sluitingsdatum en staat open totdat wij een geschikte kandidaat hebben aangenomen
Acquisitie wordt niet op prijs gesteld

Over de organisatie

Naam organisatie
Gemeente Krimpenerwaard
Locatienaam
Zuid-Holland