Financieel Administratief Medewerker (tijdelijke functie)
Over de vacature
Openingsdatum
04-04-2025
Werkervaring
4
Opleidingsniveau
MBO
Vakgebied
Administratie
Dienstverband
Part time
Uren per week
24 - 32
Salarisindicatie
€
Wat doe je
Als financieel administratief medewerker voer je diverse administratieve taken uit binnen de eenheid Financieel Beheer. Je belangrijkste verantwoordelijkheden zijn:- Verwerken van inkomende facturen: Je bent verantwoordelijk voor het invoeren van gegevens in onze financiële applicatie (Unit4/ERPx), met name het verwerken van inkomende facturen (crediteuren) vanaf ontvangst tot en met de feitelijke boeking.
- Overige algemene administratieve ondersteuning: Je verricht ondersteunende werkzaamheden binnen het team zowel voor de inkomende als de uitgaande facturen en de overige administratieve boekingen. Je verricht overige voorkomende werkzaamheden binnen de eenheid financieel beheer.
Wat we van je vragen
Je bent nauwkeurig, proactief en kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken. Met jouw uitstekende communicatieve vaardigheden schakel je effectief met diverse belanghebbenden en zorg je voor een soepele samenwerking.Daarnaast
- Beschik je over minimaal een afgeronde MBO-opleiding op niveau 4 in een financiële richting;
- Heb je bij voorkeur minimaal 2 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare functie;
- Heb je kennis van en ervaring met financiële applicaties, bij voorkeur Unit4/ERPx;
- Ben je tijdelijk beschikbaar voor maximaal een jaar voor 24 – 32 uur per week.
Wat we je bieden
- Afhankelijk van opleiding en ervaring een salaris van maximaal €3831,- bruto per maand (functieschaal 7) bij een 36-urige werkweek.
- Een Individueel Keuze Budget (IKB). Over het bruto maandsalaris bouw je maandelijks 17,05% IKB op. Je kunt dit bijvoorbeeld (maandelijks) uit laten betalen, gebruiken om extra verlof te kopen of inzetten voor een opleiding.
- De mogelijkheid om in overleg je werk en werktijden in te delen op de manier die bij jou en je werk past.
- Vitamine L(eren): een intern pakket aan ontwikkelmogelijkheden.
- Betrokken collega’s.
- Vertrouwen.
Over de afdeling
Krimpenerwaard is een middelgrote gemeente in het prachtige Groene Hart. Een landelijk gebied met elf unieke dorpen of steden, waar in totaal 58.000 inwoners wonen, werken en recreëren. Jij wilt natuurlijk ook graag weten wat voor organisatie wij zijn. Klik hier om te lezen wat het werken bij de Krimpenerwaard zo leuk maakt!Het team
Het team Financieel Beheer bestaat uit professionals die verantwoordelijk zijn voor de financiële administratie van de gemeente. We werken binnen ons team nauw samen en ondersteunen elkaar om onze financiële processen optimaal te laten verlopen. Binnen ons team hechten we veel waarde aan betrokkenheid, professionaliteit en een collegiale werksfeer.
Goed om te weten
Enthousiast geworden? Voor meer informatie over deze tijdelijke functie kun je contact opnemen met Arie van Dieren, teammanager financiën , bereikbaar via 0182-729594 en e-mail: a.vandieren@krimpenerwaard.nl.Herken jij jezelf in bovenstaand profiel? Dan nodigen wij je van harte uit om te reageren. Stuur je CV en motivatie via de button – “Solliciteer naar deze functie” – naar team P&O van de gemeente Krimpenerwaard. Wij reageren dan zo snel mogelijk. Hopelijk zijn we een match! Deze vacature heeft geen sluitingsdatum en staat open totdat wij een geschikte kandidaat hebben aangenomen.
Over de organisatie
Naam organisatie
Gemeente Krimpenerwaard
Locatienaam
Zuid-Holland